Cumu Ride in Mountain Bike?

Quandu sceglite una Mountain Bike, duvete amparà à guidà la.

Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a so misura, assicuratevi chì u zitellu possa pusà nantu à u sediu è piazzà i dui pedi fermi in terra, ciò chì significa chì seranu capaci di tene si in posizione verticale è di cullà è scendere senza difficultà.

Hè ancu impurtante chì i zitelli possinu ghjunghje comodamente à u manubriu è guidà. Se e barre sò fora di portata, a direzzione li tirerà in avanti causendu una perdita di cuntrollu. In più, se a Bicicletta hà freni à manu, hè cruciale chì u zitellu possi ghjunghje è azzione i controlli. Se u zitellu ùn hà micca a forza di a manu per azionà e leve, hè di solitu pussibule di adattà i sistemi per rende più faciule per elli.

Per i zitelli più giovani è menu coordinati, Mountain Bike hè un ottimu modu per cumincià. Queste macchine d'apprendimentu compatte, senza cumplicità è totalmente divertenti sò assai intuitive per a maggior parte di i zitelli è ispiranu fiducia perchè i so pedi sò in terra tantu di u tempu è e Biciclette sò chjuche, leggere è facili da manighjà.

Mountain Bike hà un quadru robustu, belle ruote è pneumatici è un sedile è un manubriu. È, quand'elli amparanu prestu à guidà una bicicletta è prestu anu ancu a sensazione di equilibrà una duie ruote. Una volta chì accade, sò in bona strada per guidà Mountain Bike.

Se u vostru zitellu hè assai chjucu, puderete pudè sceglie una bicicletta per elli. Una volta ch'elli anu un pocu più vechju, però, questu diventa complicatu. Arricurdatevi, chì ghjè a so bicicletta è tenite à mente chì sò più propensi à vulè andà in bicicletta è à eccitassi in bicicletta se anu u duie ruote chì li piace di più.

Se a Mountain Bike hè un rigalu surpresa, per sapè ciò ch'elli volenu.


Tempu di posta: Dic-15-2020