Cume sceglite a bicicletta per i zitelli?

Hè ora di cumprà u vostru zitellu a so prima Bicicletta? U Bicicletta per i zitelli hè adupratu da i zitelli per scopi recreativi, di cumpetizione, o di travagliu. U so diametru di a ruota parte da 14 pollici à 24 pollici per i zitelli in l'età di 4-12 anni. Kindergartner, pre-adolescente è ghjovanu adultu - è ogni ghjovanu in mezu, amarà.

U mercatu di e biciclette hè cresciutu cù l'anni introducendu varie caratteristiche è innuvendu continuamente. Oghje, ci sò più tippi di Biciclette per Bambini dispunibili chè mai. Ciò significa chì avete una selezzione migliore, aumenta dinò a pussibilità di acquistà una bicicletta sbagliata o una di qualità inferiore o mal progettata. Sapete cumu sceglie a Bicicletta per i zitelli?

7ec6b0c5410b0423b862558b19

À propositu di e dimensioni di e Biciclette per i zitelli:

Mentre e biciclette per adulti sò selezziunate secondu a dimensione di u quadru, e Biciclette per i zitelli sò dimensionate secondu a dimensione di a rota.

Inoltre, adattà una bicicletta à i zitelli hè più cà determinà a so età è altezza. Duvete valutà a coordinazione è a capacità di cavallu. Per esempiu, i zitelli più alti chì ùn anu micca cunfidenza in bicicletta facenu assai megliu in e biciclette più chjuche perchè si sentenu più comodi è in cuntrollu.

U fattore decisivu più impurtante hè a sicurezza. Vulete una bicicletta chì li permette di ride facilmente in un cuntrollu cumpletu. Dunque, a Bicicletta per i zitelli deve esse regolabile per adattassi à u zitellu cresce.

3fdcc3577c24740d4e27fa5e42


Tempu di posta: Dic-15-2020